Friday 24 October 2014

Fotoshoot dengan Majalah RAPI

Siapa ada beli Majalah RAPI isu 1 Oktober 2014? Kalau dibelek-belek majalah tu mesti perasan wajah saya menghiasi satu kolum bertajuk Tampil Berbeza. Tampil Berbeza ni ruangan untuk mekap, before and after gitu.

Perasaan muka keluar dalam majalah dan ditatap oleh pembaca seramai satu Malaysia? Takde perasaan... sebab kita bukan artis terkenal. Jadi sekadar syok sendiri je lah dapat timba pengalaman kan. Kalau tak bagitahu kawan-kawan, takde sapa pun perasan dengan perkara ni.. cedeyy :)

Semua tu bermula apabila Karangkraf hubungi saya sebagai model untuk ruangan tu. Memandangkan kebetulan waktu tersebut saya berada berdekatan, terus je saya bersetuju. Sebab tak perlu prepare apa-apa pun, cuma bawak badan je.

Majalah RAPI isu 1 Oktober 2014

OK... Masreena di sebelah kanan tu... sikit je kan? Tapi masa fotoshot tu memang lama dan banyak kali posing. So diorang akan pilih gambar yang paling sesuai untuk dimasukkan dalam majalah tu.

Kalau ikutkan mekap sebenar lebih kuat, menyerlah dan gelap. Sampaikan bila Masreena upload di Instagram dan FB semua orang akan rasakan kelainan wajah Masreena bila mendapat sentuhan MUA Masmira. Tapi bila tengok dalam majalah, sedikit pucat. Apa pun Editor dan Wartawan lebih arif dalam pemilihan gambar dan teks. 

Gambar-gambar Masreena sempat snap Selfie masa otw balik rumah. Cuba tengok perbezaannya.

Nampak tak mekap asal sebenarnya lebih tebal dan pekat. Lebih kurang dua jam untuk habiskan mekap ini.. tapi hasilnya, wallahhh


Terima kasih kerana sudi membaca :)




7 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Make up tu jadi kan u memang cantik tapi saya suka tengok gambar header tu... jadi pilot ker atau jadi penumpang jer...??

Salam kenal

Unknown said...

salam kenal.. my 1st landing kat blog nih :D

MasReena said...

hai.. thanks sudi baca blog I :)

MasReena said...

Salam kenal... pic header tu saya jadi co-pilot :)

MH8625 said...

lama dah tak singgah sebab aritu tak leh akses. katanya kena dpt permission dr author. bila dapat masuk ni terkejut sebab rupanya dah jadi retis..:)

Unknown said...

Salam perkenalan.. Ur so beautiful

MasReena said...

Salam... thanks sudi baca blog i :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...