Wednesday 4 February 2015

How To Go USS From RM 195?

Assalam...akhirnya ada jugak entry untuk blog ni...dah lama tak berjalan kan.. tapi saya anggap ini travel 'replacement' untuk 2014 sebab masa tu takde pergi mana-mana pun sepanjang tahun...maklumlah fokus ke lain masa tu. Jadi introduction, ini tempat terbaru yang saya pergi baru-baru ni:

Tadaaa!!!

Akhirnya ada jugak koleksi terbaru yang menghiasi Display Cabinet ku.. souvenier dari Temasek or Singapura. Cantik tak? :)

I will update to you soon...workshop dah nak start :)


1 comment:

Cik Kaxa Mata said...

Assalam sis. Bila nak update pasal ni? Saya memang teringin nak pegi USS dengan harga semurah RM195. Tambahan pula saya meman duduk kat JB. So tak jadi masalah kalau nak pegi sana bila bila je. Cuma tu lah saya cuma nak tau bajet je supaya apa yang saya main nanti berbaloi dengan duit yang saya laburkan. Thank you sis. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...