Wednesday 1 April 2020

Phuket, bukanlah yang semahal disangka


Mati la hilang follower sb gambar tak glamour πŸ˜…
Inilah hostel yg saya duduk seminggu di Phuket, cuma 180 Bath je semalam.. the cheapest & best in middle of Pa Tong, Phuket. Lokasi pun strategik dgn bus stop.
Takde tempat murah yg perfect, tapi saya suka tempat ni sebab berkonsepkan restoran-hostel di bawahnya ada kafe No Pork.
Order la sayur & tom yam seafood & telur. Murah & sedap.. still acceptable utk negara pork mcm ni kan.. Tak perlulah bazir tenaga cari restoran ada tanda HALAL... dah nama pun pergi negara pork...
Kalau kau tahap nak check sos apa dia pakai, tak perlu pergi travel... duduk je KL sampai bila-bila.. saya pun tak berminat bergaul dgn inspektor dosa πŸ˜„
Even saya muslimah bertudung, saya sentiasa mendapat layanan yg baik ke negara mana pun saya pergi, tips nya ialah... saya suka pakai make up tebal πŸ˜† so.. orang akan anggap sy Muslimah yg enjoy life 😁
Bukannya stok Muslim yg meletupkan diri...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...