Thursday 11 April 2013

Miranda Kerr Dipecat dari Victoria Secret

Siapa tidak mengenali Miranda Kerr, model kelahiran Australia dan begitu sinonim dengan jenama pakaian dalam popular yang mengadakan pertunjukan fesyen / fashion show setiap tahun iaitu Victoria Secret.

Miranda Kerr in Fashion Show of Victoria Secret 2012 in NYC

Miranda memperagakan Fantasy Wings pada pertunjukan fesyen Victoria Secret 2011
Miranda Kerr merupakan model sinonim dengan Victoria Secret seperti mana model-model yang lain seperti Adriana Lima dan Alessandra Ambriasso ataupun dipanggil sebagai " Angels"

Kontrak Miranda dengan Victoria Secret yang bernilai 1 juta US Dollar telah ditamatkan iaitu tidak direnew dengan alasan Miranda, "The thing is, I've been modelling since I was 13. I am now entering a new phase in my life, have felt this coming since my son was born and after I become a mother, I realized I needed to prioritize my time"

yang mana Miranda telah melahirkan anak bersama suaminya yang juga pelakon terkenal Hollywood, Orlando Bloom.

Khabar angin mengatakan bahawa Miranda Kerr menerima kontrak pakaian dalam jenama lain, yang tidak membolehkan Miranda menyambung kontraknya dengan Victoria Secret pada tahun 2013. Namun begitu, sumber dalaman kuat melaporkan bahawa, sebenarnya Miranda Kerr telah "dinasihati " untuk menamatkan kontraknya kerana dia tidak disenangi oleh angel-angel yang bekerja semasa fashion show sebelumnya.

Menurut jurucakap Victoria Secret, Miranda sering lambat ke sesi penggambaran dan tidak memberikan kerjasama dengan model-model yang lain. Sikap diva dan besar kepala Miranda mengundang kemarahan pihak atasan kerana dia ingin dilayan seperti puteri raja. Itulah sebabnya, Miranda Kerr tersingkir sebagai model untuk berjalan pada pertunjukan fesyen tahun berikutnya.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...