Monday 22 April 2013

Pleasure: Kegilaan terhadap Multi-purpose-furniture

Since shifted out, finally I admit that currently I feel obsessed towards multi purpose gadget. Eh, dah lama giler aku tak skiping dalam blog...

Zaman dulu-dulu ramai orang tak berani beli barang elektronik dan IT yang all-in-one macam printer sekali dengan scanner dan fotostat. Sebab takut rosak atau tak tahan lama tapi itu semua tanggapan lapuk je... kini pengguna semakin banyak pilihan untuk dipilih dan celik dengan hak mereka sebagai pengguna.

Sekarang ni printer all in one siap ada sekali dengan fax. Handphone pulak lagilah.... dah boleh combine dengan kamera dan GPS.... pakai je smart phone semua benda kau boleh buat kan?

Camane pula dengan saya.... saya suka Multi purpose gadget. Tak kira laaa travel gadget ke, kitchen gadget ke... Kalau furniture ini dia, produk yang baru sahaja sampai pada hari Sabtu lepas.



Sekali imbas memang nampak macam cermin biasa je kan? 

Bila bukak.... tadaa! Order daripada hujung bulan 3, nama produknya Full Length Mirrored Jewellery Cabinet. 

Ini dia dalam nya, ada space untuk simpan aksesori. Comes with a key lock, this is very creative product to store your custom jewelleries, cosmetics and accessories. 

Plenty of room and drawer for my necklace, finger ring, perfume, pearl, sunglasses, contact lens, and handkerchief!

Space to store brooch, earrings and getah rambut on the horizontal rode. 

Hang your key chain and bracelet here.

Or if blur sangat, you also can refer this manual and instructions.

 Look nice and match when we put it beside the wardrobe with the same tone. =)

Sebenarnya ada dua pilihan untuk kabinet cermin ni, stand mirror (macam saya beli) manakala satu lagi wall mountain. Mula-mula nak ambil wall mountain, sebab bila melekap dinding konon-konon boleh jimat space laaa. Tapi tak jadi sebab fikirkan kabinet cermin jenis berkaki ni boleh alihkan ke mana-mana jua yang ada tricky space. Selalunya kedudukan perabot dalam bilik kita akan dialihkan dari semasa ke semasa, jadi kabinet cermin ni  sesuai sangat digunakan untuk tutup kelemahan pada apa jua ruang.


4 comments:

Linda said...

teruja plak tgk cermin ajaib ni haha!

MH8625 said...

Mak ai. ni kalau wife sy tgk ni mau nye disuruh beli.hehe

Rinah said...

cantik.. sesuai untuk orang yang suka kumpul aksesori banyak.. hehe

MeLyssa NaDiea MRY said...

sis...beli katner eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...