Wednesday 21 February 2018

Jom Tengok 5 Restoran Underwater Yang Cantik & Mempesonakan


Walaupun aku tak kaya, aku tetap suka mencuci mata dan ambil tahu kewujudan restoran-restoran menarik di seluruh dunia. Antara yang menangkap mata aku adalah 5 restoran bawah laut/air ni. Ye, aku sedar aku tak mampu sebab aku bukanlah anak billionaire macam Chryseis Tan ye, tapi berangan memang tak payah bayar. hahaha... Dan, aku takde cita-cita nak pergi tempat mewah macam ni. Yang aku mampu hanyalah, MENGAGUMI KEUNIKAN dan PENGALAMAN yang bakal dirasai sekiranya pergi ke situ.

Ni yang aku tahu je lah. Kalau korang tahu lagi banyak, silalah buat entry sendiri ye... ahakss

Aquarium Denver, Colorado.

Cantik gaks!
Image result for anantara kihavah
Anantara Kihavah Villas Di Maldives... romantiknyaaaa
*cicah biskut dengan kopi sambil berangan candle light dinner kat sini*
Image result for ithaa undersea restaurant price
Ithaa Undersea, Conrad Maldives, Rangali Island

yang ni nampak kurang menarik sebab rupa macam meja pejabat

Image result for al mahara, Dubai
Al Mahara, Dubai

Atrium Bar, Hotel Radisson Blu, Berlin, Germany.

Yang ni nampak macam affordable kan? Ok boleh usha sekarang. Yang takde duit macam aku better duduk diam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...